• Konsultatsioon ja strateegia: Klientide vajaduste, eesmärkide ja sihtgrupi mõistmine strateegia väljatöötamiseks.
  • Tehnilise lahenduse pakkumine: Sobivate ekraanide, meediamängijate, kinnitusvahendite ja muude digitaalse infoekraani lahenduste vajalike riistvarakomponentide soovitamine.
  • Tarkvaraarendus/Integreerimine: Tarkvaralahenduste väljatöötamine või integreerimine ekraanidele. See võib hõlmata sisuhaldussüsteeme, interaktiivseid rakendusi jne.
  • Paigaldus ja seadistamine: Riistvara ja tarkvarakomponentide professionaalne paigaldamine määratud kohtades.
  • Võrguhaldus: Terve digitaalse infoekraani võrgustiku jälgimine ja haldamine, sealhulgas tehniliste probleemide lahendamine ja sujuva toimimise tagamine.
  • Sisuhaldus: Vahendite ja platvormide pakkumine klientidele sisu lihtsaks värskendamiseks ja ajakava määramiseks ekraanide võrgustikus.
  • Hooldus ja tugi: Hooldusteenused, tehniline tugi ja uuendused süsteemi tõhusa toimimise tagamiseks ja selle ajakohastamiseks.
  • Dokumentatsiooni koostamine ja esitamine: Aruannete ja dokumentasiooni koostamine suuremahuliste ekraanipaigaldiste lubade taotluseks.
  • Koolitus: Koolituste pakkumine klientidele nende digitaalsete infoekraanisüsteemide tõhusaks haldamiseks ja käitamiseks.
  • Integratsioon muude süsteemidega: Digitaalsete infoekraanide integreerimine teiste süsteemidega, näiteks müügisüsteemide (POS), kliendisuhte halduse (CRM) või asjade interneti (IoT) seadmetega täiustatud funktsionaalsuse ja andmevahetuse tagamiseks.

Tahad meiega koostööd teha?

Helista või kirjuta meile, saame kokku ja hakkame tegutsema!